


24,50 zł
Cena regularna:
39,90 zł

Koszulka - WERSJA LIMITOWANA: św. Michał Archanioł - obrońca
Cena regularna:
29,00 zł
towar niedostępny






Opis
Uwaga: Wersja personalizowana (bez możliwości zwrotu), limitowana. Liczba koszulek ograniczona.
Limitowana wersja koszulek damskich z kolorowym wizerunkiem św. Michała Archanioła obrońcy.
Do wyboru rozmiar M, L lub XL ze wzorem żółto-zielonym lub zielono-żółtym.
Koszulki z krótkim rękawem, wykonane ze 100% bawełny.
Prasować na lewej stronie w średniej temperaturze (do 150 st. C); prać w temperaturze max. 30 st. C.
DOSTĘPNE ROZMIARY:
- damska:
- M - ok 60 cm długości, ok 44 cm szerokości (pod pachami)
- L - ok 61 cm długości, ok 44 cm szerokości (pod pachami)
- XL - ok 64 cm długości, ok 45 cm szerokości (pod pachami)
UWAGA! Małe rozmiary!
Michał Archanioł wg wzoru ze starofrancuskiej ryciny. Ukazuje księcia wojsk anielskich pokonującego bestię. Jest to nawiązanie do Apokalipsy św. Jana "nastąpiła walka na niebie. Michał i jego aniołowie mieli walczyć ze Smokiem. I wystąpił do walki Smok […] ale nie przemógł" (Ap 12, 7-8).
Święty Michał Archanioł w teologii biblijnej nie był wcale największym z aniołów, do których zaliczał się Lucyfer. Jednak po buncie aniołów, kiedy Lucyfer na plany Boże odpowiedział słowami "non serviam" - "nie będę służyć Bogu ani człowiekowi", to właśnie Michał pierwszy stanął po dobrej stronie odpowiadając "Któż jak Bóg!". I to właśnie te słowa: Mi-Ka-El stały się jego imieniem. "Defende nos i proelio" – to znaczy: "Wspomagaj nas w walce!" – to hasło koszulki i pierwsze słowa modlitwy Leona XIII. Mają one swoją ciekawą historię: otóż w 1886 roku Leon XIII podczas Mszy świętej energicznie podniósł głowę i wnikliwie spoglądał jakby na jakąś scenę, ze zdziwieniem i przerażeniem. Następnie pospieszenie udał się do swojego gabinetu, gdzie napisał tekst modlitwy do Michała Archanioła i polecił odmawiać go we wszystkich kościołach. Według przekazów z otoczenia papieża, miał on doznać duchowej wizji walki dobra ze złem.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.