Metody płatności

W sklepie jest dostępnych kilka metod płatności. Oto one:

1. Płatności on-line Shoper

Jest to metoda płatności elektronicznej, umożliwiająca natychmiastową płatność z większości banków w Polsce wraz z obsługą kart. Operatorem płatności realizowanych przez karty płatnicze jest BlueMedia S.A. Obsługiwane są karty: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic

Księgowanie odbywa się w sposób automatyczny i uruchamia proces dalszego przetwarzania (pakowania i wysyłki)  zamówienia.   

Metody płatności

2. Płatności PayPal 

Jest to metoda płatności elektronicznej, umożliwiająca natychmiastową płatność dla posiadaczy konta PayPal. 

Księgowanie odbywa się w sposób automatyczny i uruchamia proces dalszego przetwarzania (pakowania i wysyłki)  zamówienia.  

3. Płatność za pobraniem 

W tej metodzie zamówienie jest automatycznie przetwarzane (pakowane i wysyłane) natomiast płatność jest pobierana przez listonosza lub kuriera w formie gotówkowej przy odbiorze zamówienia.

4. Samodzielny przelew bankowy 

Księgowanie w tej metodzie odbywa się w sposób nie automatyczny. Klient opłaca samodzielnie zamówienie (w banku lub na poczcie). Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zamówienie ulega dalszemu przetworzeniu (pakowanie, wysyłka). 

W przypadku wyboru samodzielnego przelewu, Klient otrzymuje informację o płatności na swój e-mail. Jest to poniższe konto:

62 1140 2004 0000 3502 7013 3429
Wydawnictwo Rosemaria
ul. Zbąszyńska 19/4
60-359 Poznań

UWAGA: W tytule przelewu prosimy  podać numer zamówienia otrzymany na e-mail.

Dane bankowe wymagane przy przelewach zagranicznych

IBAN: PL62114020040000350270133429

SWIFT/BIC: BREXPLPWMBK

Adres banku: BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź 

Zwroty za płatność

W przypadku zwrotu lub reklamacji zamówienia, zwroty płatności są regulowane w następujący sposób:

  • Płatność Shoper: w przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą przez Zamawiającego , płatność zostaje zwrócona na rachunek bankowy przypisany do wykonanej metody płatności (bankowej lub karty płatniczej).
  • Płatność PayPal: płatność zostaje zwrócona na konto PayPal, z którego opłacono zamówienie.
  • Pobranie: płatność zostaje zwrócona przekazem pocztowym lub przelewem bankowym.
  • Samodzielny przelew: płatność zostaje zwrócona przelewem bankowym na konto, z którego opłacono zamówienie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl