Wyszukiwarka
Zaloguj się
Metody płatności
W sklepie jest dostępnych kilka metod płatności. Oto one:
1. Płatności on-line Autopay
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Autopay S.A. Jest to metoda płatności elektronicznej, umożliwiająca natychmiastową płatność z większości banków w Polsce wraz z obsługą kart. Operatorem płatności realizowanych przez karty płatnicze jest BlueMedia S.A. Obsługiwane są karty: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic
Księgowanie odbywa się w sposób automatyczny i uruchamia proces dalszego przetwarzania (pakowania i wysyłki) zamówienia.

2. Płatności PayPal
Jest to metoda płatności elektronicznej, umożliwiająca natychmiastową płatność dla posiadaczy konta PayPal.
Księgowanie odbywa się w sposób automatyczny i uruchamia proces dalszego przetwarzania (pakowania i wysyłki) zamówienia.
3. Płatność za pobraniem
W tej metodzie zamówienie jest automatycznie przetwarzane (pakowane i wysyłane) natomiast płatność jest pobierana przez listonosza lub kuriera w formie gotówkowej przy odbiorze zamówienia.
4. Samodzielny przelew bankowy
Księgowanie w tej metodzie odbywa się w sposób nie automatyczny. Klient opłaca samodzielnie zamówienie (w banku lub na poczcie). Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zamówienie ulega dalszemu przetworzeniu (pakowanie, wysyłka).
W przypadku wyboru samodzielnego przelewu, Klient otrzymuje informację o płatności na swój e-mail. Jest to poniższe konto:
62 1140 2004 0000 3502 7013 3429
Wydawnictwo Rosemaria
ul. Zbąszyńska 19/4
60-359 Poznań
UWAGA: W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia otrzymany na e-mail.
Dane bankowe wymagane przy przelewach zagranicznych
IBAN: PL62114020040000350270133429
SWIFT/BIC: BREXPLPWMBK
Adres banku: BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź
5. Płatności on-line Przelewy24
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami są też PayPro S.A. Są to metody płatności elektronicznej, umożliwiające natychmiastową płatność z większości banków w Polsce wraz z obsługą kart. Księgowanie odbywa się w sposób automatyczny i uruchamia proces dalszego przetwarzania (pakowania i wysyłki) zamówienia.

Zwroty za płatność
W przypadku zwrotu lub reklamacji zamówienia, zwroty płatności są regulowane w następujący sposób:
- Płatność Shoper: w przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą przez Zamawiającego, płatność zostaje zwrócona na rachunek bankowy przypisany do wykonanej metody płatności (bankowej lub karty płatniczej).
- Płatność PayPal: płatność zostaje zwrócona na konto PayPal, z którego opłacono zamówienie.
- Pobranie: płatność zostaje zwrócona przekazem pocztowym lub przelewem bankowym.
- Samodzielny przelew: płatność zostaje zwrócona przelewem bankowym na konto, z którego opłacono zamówienie.
- Przelewy24: Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.